25 July 2017

casual as usual


Sinsay blouse, Pull&Bear shorts, Reserved bag

These shorts have been here so many times that I wouldn't be able to count it. They're one of my favorites, even though, they're quite old. The  outfit is casual and simple, perfect for warm and sunny days. By the way, it's hard to believe it's almost August ... I'd like to keep this weather for the whole year... Sadly, it's not possible. 

Szorty pojawiły się tutaj już tyle razy, że nie byłabym w stanie tego zliczyć. Pomimo tego, że są już dość stare, ciągle są to moje ulubione spodenki. Strój jest prosty, codzienny, idealny na ciepłe dni. Tak w ogóle, to ciężko uwierzyć, że już prawie sierpień... Fajnie by było zatrzymać tę pogodę na cały rok, szkoda,  że to jednak niemożliwe.

14 comments:

  1. Fajne zestawienie! Na co dzień i nie tylko. Wygodne, ale nie nazbyt "luzackie". Mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli. :P

    Muszę przyznać, że też nie mogę uwierzyć, że minął już prawie cały lipiec! Jak to się stało? :P

    ReplyDelete
  2. Bluzka mi si bardzo podoba! W tym roku wgl. nie skorzystałam z lata a szkoda bp było kilka ciepłych dni :)

    ReplyDelete
  3. bardzo podoba mi się ten zestaw :) taki prosty i estetyczny :) ja również chciałabym zatrzymać lato jak najdłużej :)

    ReplyDelete
  4. A nie zachwyca rozmiar torebki <3

    ReplyDelete
  5. Ubrania odsłaniające w ten sposób ręce i ramiona są świetne!

    ReplyDelete
  6. A jeszcze dziś się zastanawiałam czy prowadzisz swojego bloga, a tu prosze. Nawet ten sam nagłówek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prowadzę, prowadzę ;). Czasem jest mnie tu mniej, ale teraz jestem częściej. Miło, że wróciłaś :). A wygląd i forma bloga niezmienne od 4 lat!

      Delete
  7. ta bluzeczka jest świetna :D

    ReplyDelete
  8. I couldn't resist commenting. Well written!

    ReplyDelete
  9. jak zawsze bosko ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)