13 July 2017

black dress



Dress via this online shop,  Nike tanjun, H&M sunglasses 

I'm not a girl who loves high-heels and stuff like that, I'm sure you can tell that scrolling down posts. However, I do like dresses and skirts but when they're combined with comfortable shoes. I have to admit that this dress is currently my favorite one! I can easily say that it's perfect for me, I wouldn't change a thing in it. As you can see I combined the dress with the most comfortable shoes I've ever had! Some of you may know that my favorite brand is Adidas, but these shoes are even better :D. The post shows that you can combine dresses with sports shoes  and it still looks good, but for sure, it's not for everyone.

Nie należę do osób, które lubią szpilki i inne tego typu rzeczy. Zresztą można to stwierdzić przeglądając posty na blogu.  Nie zmienia to faktu, że bardzo lubię sukienki i spódnice, ale w połączeniu z wygodnymi (zwykle sportowymi, choć nie tylko) butami. Sukienka ze zdjęć jest obecnie moją ulubioną. Jest idealna i w sumie to niczego bym w niej nie zmieniła. Połączyłam ją z najwygodniejszymi butami, jakie kiedykolwiek miałam. Może niektórzy pamiętają, że od kilku lat jestem fanką Adidasa, ale ten konkretny model jest nawet lepszy niż buty, które miałam wcześniej. Połączenie sportowych butów i sukienki wygląda dobrze, ale z całą pewnością, nie jest dla każdego i nie każdemu przypadnie do gustu.

9 comments:

  1. PRZEPIĘKNA!
    Nie mogę się napatrzeć. Sukienka jest śliczna a Ty świetnie w niej wyglądasz, wcale się nie dziwię, że ulubiona!

    ReplyDelete
  2. Jak dla mnie to połączenie wygląda świetnie! :D

    ReplyDelete
  3. sukienka jest piękna i nie dziwię się, że stała się Twoją ulubioną :)
    co do łączenie sportowych butów i sukienek- sama często stosuję to rozwiązanie :)

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam połączenie sukienek/spódniczek i sportowych butów ;)

    ReplyDelete
  5. Twoja czarna sukienka wygląda tak pięknie na zdjęciach.:)

    ReplyDelete
  6. Świetna sukienka! Podobają mi się te hafty! :)

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)