30 August 2017

sky blue romper



I used to like pastel colors a lot, especially sky blue or baby pink. I haven't worn them for quite a long time. Today I was wearing this romper, which I absolutely adore. I love the frill on the top of the romper, it looks extremely cute and  you don't have to wear a bra :D (which is great during summer, especially when it's really warm). To be honest, I wasn't able to wear it often, because I received it a few days ago, so I have to wait for the next summer and then, I'll definitely wear it more often. 

Swego czasu bardzo lubiłam pastelowe kolory, zwłaszcza błękity czy pudrowe róże. Jakiś czas już ich nie nosiłam, ale dzisiaj ubrałam kombinezon, który od razu bardzo mi się spodobał. Uwielbiam falbankę, która jest na biuście, nie dość, że wygląda uroczo, to dodatkowo stanik jest zbędny, co uważam za ogromny plus, zwłaszcza w lecie, kiedy panują wysokie temperatury. Szczerze mówiąc, nie pochodziłam sobie w tym kombinezonie za wiele, bo dostałam go kilka dni temu, więc muszę poczekać do następnego lata i wtedy na pewno wykorzystam go w pełni.

13 comments:

  1. Myślę, że jeszcze nie musisz go chować na dno szafy. Wrzesień może być ciepły

    ReplyDelete
  2. piękny jest ten kombinezon :) bardzo lubię ten kolor :)

    ReplyDelete
  3. wygląda po prostu cudownie! uwielbiam kombinezony i żałuję, że mam ich w szafie tak mało

    ReplyDelete
  4. Kombinezon bardzo ładnie na Tobie leży. Pamiętam, że w zeszłym roku we wrześniu zdarzały się jeszcze cieplejsze dni, więc może teraz też tak będzie i będziesz mogła jeszcze trochę tak pochodzić.
    Pozdrawiam! ;)
    unambitious33.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczny jest ten kombinezon :) Pięknie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  6. Super kolor kombinezonu!
    Co za hery :O

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia, takie wakacyjne. A stylizacja w cudownej kolorystyce. Ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  8. Kombinezon ma bardzo fajny krój i świetnie w nim wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  9. Mega jest *.* Dobrze wyglądasz w błękicie :)

    ReplyDelete
  10. Love your outfit!
    You are soo beautiful ♥
    Follow for follow?
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)