11 November 2017

floral dress & denim jacket

levi's jacket, ?? dress, Tkmaxx boots

I used to be a big fan of floral dresses in a high school, this is the one that I forgot about. I've realized that I have it, when I was looking for something in my wardrobe. When I saw it, I thought it would look perfect with my denim jacket, and I wasn't wrong. It looks great, at least to me. I like the combination of denim and floral print. What do you think?

W liceum bardzo lubiłam motyw kwiatów na sukienkach. Kompletnie zapomniałam o tej ze zdjęć, przypomniałam sobie, że ją mam, dopiero wtedy, kiedy szukałam czegoś w szafie. Od razu pomyślałam, że będzie idealna do mojej jeansowej kurtki, i się nie pomyliłam. Jak dla mnie, to połączenie wygląda świetnie.  Co myślicie?

13 comments:

  1. Wyglądasz świetnie! Połączenie letniego wzoru kwiatów i ciężkiej kurtki z futerkiem wyszło super :)

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  3. Podoba m isiepołączenie sukienki do kurtki jeansowej :)

    ReplyDelete
  4. Mega połączenie! Podoba mi się bardzo!
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  5. bardzo mi się podoba ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia ;)
    ANRU,

    ReplyDelete
  6. kurtka wygląda super :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. jestem wielką fanką jeansowych kurtek ! świetnie wyglądasz :)
    Sandicious

    ReplyDelete
  8. Cudna sukienka :) a włosy zachwycają *.*

    ReplyDelete
  9. Dość oryginalnie ;)
    Poza tym masz piękne, długie włosy ;)

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)