18 February 2017

bomber jacket

H&M bomber jacket, Reserved blouse, Stradivarius skirt

I'm not a  fan of bomber jackets (as they've been extremely popular recently), but in this case I had to buy this one because of the colour and the thicker fabric, that is quite warm (assuming that you're going by car ;p).

Nie należę do fanów tego typu kurtek, bo w ostatnim czasie były strasznie popularne. Zdecydowałam się na nią głównie ze względu na kolor i fakt, że jest dość ciepła, zakładając, że jedzie się samochodem.

21 comments:

  1. Swietny zestawik! Bomberek wypas! :)
    Milego weekendu :*

    ReplyDelete
  2. włosyy <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu :)
    ANRU,

    ReplyDelete
  3. Mega stylowka :) Piękne wlosy <3

    ReplyDelete
  4. cudowne włosy! może napisz o ich pielęgnacji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bardzo byłoby o czym pisać, bo nie dbam o włosy w specjalny sposób. Szamponów używam różnych, w zależności co mi się trafi. Aktualnie używam wzmacniającego z pokrzywą. Do tego zawsze po myciu nakładam na włosy serum Kerastase-"Junesse" w srebrnej butelce, od czasu do czasu odżywki do spłukiwania tej samej fimy (z zielonej linii). Od 3 tygodni stosuję wcierkę z jantaru, ale nie sądzę, żeby miała jakiś wpływ na obecny wygląd włosów. Aha, no i od jakiś dwóch lat biorę biotebal(tabletki), myślę, że bardzo pomagają. Jak widzisz, za mało tego, aby pisać o tym osobnego posta :D

      Delete
    2. kurcze a mi Jantar kompletnie nie pomaga... zrobił mi wiór na skalpie;/

      Delete
  5. To jest zdecydowanie Twój styl :)

    ReplyDelete
  6. Dobrze, że kupiłaś tę bomberkę, bo ma bardzo ładny kolor moim zdaniem oraz pasuje ci. :) Śliczne zdjęcia.

    Buziaczki, Ania. murasakiiroanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bomberka zawsze najlepsza do wszystkiego :)

    ReplyDelete
  8. Ja bardzo lubię bomberki, choć faktycznie jest teraz na nie ogromny szał :) Świetna stylizacja!

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubię tego typu spódniczki i lubię je też oglądać w stylizacjach. A kurtka ma piękny kolor *.*

    ReplyDelete
  10. Super kolor tej bomberki :)

    Zapraszam do siebie .

    ReplyDelete
  11. Kurteczka ma cudowny kolorek ;)

    ReplyDelete
  12. Właśnie mnie się tak te kurtki niby podobają, ale jak przymierzałam to ten tył się tak podnosi dziwnie i wolałam jej nie brać. :)
    Ładnie wyglądasz, kolor kurtka ma świetny :P

    ReplyDelete
  13. Kolor ma bardzo ładny :) Na razie nie wyciągam jeszcze z szafy swojej, bo jestem zmarzlak :)

    ReplyDelete
  14. świetna ta kurteczka :) I mega mi się podoba jej kolor ;)

    ReplyDelete
  15. super kurtka i jak zwykle oszałamiające włosy :3

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)