20 June 2013

w jasnych barwach


opaska- DIY, bluzka- sh, spódnica- h&m, pasek- vintage

Uff, ale gorąc! Moim zdaniem na taką pogodę najlepsze są ubiory w jasnych kolorach, dla mnie to żadne wyrzeczenie, ponieważ sama lubię nosić biele, delikatne i rozmyte kolory, także dzisiaj właśnie tak.Przy okazji, ciesze się, że mam czytelników nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach, jedna dziewczyna z Anglii umieściła mnie w swoim tygodniowym rankingu na jej blogu  , to bardzo fajne, a zobaczyłam przypadkiem w odwołaniach ze statystyk .
Udanego popołudnia (bo słonecznego chyba nie muszę życzyć) :).

72 comments:

  1. Super wyglądasz! Opaska jest świetna *.*
    Zdecydowanie się z tobą zgodzę, jasne barwy na taki upał to jest to ! :D

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz bosko! ;D

    ReplyDelete
  3. środek lata! piękny wianuszek i super kiecka :D

    ReplyDelete
  4. na 30 stopniowe upały u mnie biel obowiązkowa :D Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. prze ślicznie wyglądasz:) tak dziewczęco:)

    ReplyDelete
  6. ostatnio mam bzika na punkcie wianków ;) piękny jest :*

    ReplyDelete
  7. opaska jest przepiękna ♥♥

    ReplyDelete
  8. Cudownie wygladasz !:* U mnie tez upaly :((

    ReplyDelete
  9. Pasuje ci ta opaska, zrobie sobie taka :3

    ReplyDelete
  10. zdecydowanie w moim stylu i ten wianek, ślicznie:)

    ReplyDelete
  11. Fajnie, fajniee.:D I znowu ten wianek.:D

    ReplyDelete
  12. Też uważam, ze takie jasne kolory są najlepsze na te upały :)
    Piękny zestaw, a opaska jest świetnym dodatkiem :3

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz :) Choć ja bym się cała na biało nie ubrała, ale taki gorąc, że ja dziś też w białej bluzce;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta spódnica jest miętowa, tylko ma taki jasny odcień, że na zdjęciach zawsze wygląda jak biała :(

      Delete
  14. Prześliczną masz opaskę ♥

    ReplyDelete
  15. O rany! gratuluję :)
    Swoimi stylizacjami zawsze mnie zachwycasz <3

    ReplyDelete
  16. gratuluje! i wyglądasz cudnie <3

    ReplyDelete
  17. Gratulacje! :)
    Opaska ^^
    Pięknie :)

    ReplyDelete
  18. No to gratuluję :)
    Wyglądasz cudownie. Weź czasem się ubierz jakoś brzydko, bo to już nudne jest! :D

    ReplyDelete
  19. Bosko wyglądasz, a ten wianek jest prześliczny ;)

    ReplyDelete
  20. boskie zdjęcia, mas piękne włosy, zazdroszczę Ci ich :0
    obserwuję, zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  21. Świetny nowy wygląd bloga! Pięknie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  22. Nie wiem po raz który to powtarzam ale podobasz mi się, hahaha! Styl mnie przekonuje - dziewczęcy na maksa i o to chodzi!

    Właśnie przed chwilą opublikowałam post u siebie na temat dość dla mnie trudny bo temat mojego OJCA. Jeśli masz ochotę to wejdź i przeczytaj, podziel się swoimi spostrzeżeniami.

    Dziękuję bardzo za ostatni komentarz!

    ReplyDelete
  23. Wianuszek najbardziej zwraca uwagę swoim ślicznym kolorem :D

    ReplyDelete
  24. Cudownie. :D Tak, jak za oknem +30 najlepiej ubrać się na jasno. :p

    ReplyDelete
  25. przesliczna ta opaska!




    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    ReplyDelete
  26. Przepięknie. *.*

    ReplyDelete
  27. Gratulueje wyroznienia ;)

    ReplyDelete
  28. oszalałam na punkcie bieli ostatnio! to jakaś odmiana, bo w zimę królowała u mnie czerń :D

    ReplyDelete
  29. My też z Anglii i też czytamy!
    Ślicznie wyglądasz :*

    polishtroublemakers.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Pięknie wyglądasz :) podoba mi się bransoletka :))


    E. :*

    ReplyDelete
  31. super zestaw :) na początku myślałam, że to sukienka :O

    ReplyDelete
  32. w tej opasce wyglądasz jak chodzące lato!:)

    ReplyDelete
  33. TY ładnie we wszystkim wyglądasz :D!

    ReplyDelete
  34. ta opaska jest naprawdę piękna, świetnie Ci wyszła!

    ReplyDelete
  35. Wyglądasz jak nimfa ;). Przepięknie!

    ReplyDelete
  36. Śliczna stylizacja, pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  37. nawet ja wskoczyłam w sukienkę, to też jest sukces :D

    ReplyDelete
  38. świetnie wyglądasz w bieli:)

    ReplyDelete
  39. wyglądasz jak taka rusałka- słodko :)

    ReplyDelete
  40. cudowna stylizacja :) promieniejesz na zdjeciach :)

    ReplyDelete
  41. śliczne to pierwsze zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  42. bardzo ładnie, tak delikatnie :)

    ReplyDelete
  43. Przecudny outfit ♥
    Bardzo fajna opaska :)

    ReplyDelete
  44. Nie mogę się napatrzeć na twoją opaskę, śliczna :)

    ReplyDelete
  45. Zdecydowanie, to najlepsza kolorystyka na taką pogodę :)

    pozwolę sobie dodać Twój blog do obserwowanych

    ReplyDelete
  46. Ślicznie ci w tej opasce! *.*

    ReplyDelete
  47. Pięknie wyglądasz z tą opaską :)

    ReplyDelete
  48. ślicznie wygladasz ,kocham twój styl ,jest dla mnie inspiacją <3

    ReplyDelete
  49. patrząc na te zdjęcia to aż mam ochotę Cie ukraść i zabrać na zdjecia :D haha

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)