23 February 2013

za duże miasto, za mało czasu

Kolejny dzień spędzony w Hamburgu i muszę stwierdzić, że to miasto jest za duże żeby poznać go w dwa czy trzy dni :(. To co tu pokazuję to jest mała liczba procentowa tego co tu widzę. Po prostu nie sposób umieścić tu tyle zdjęć i opisów żeby oddać Wam to co widzę. Jak wspominałam Hamburg ma wiele dzielnic i właśnie dziś widziałam te "alternatywne"-które są tak rewelacyjne, że trudno mi to opisać.

W centrum Hamburga jest naprawdę cała masa sklepów i pluję sobie w brodę, że dopiero po fakcie, zza szyby samochodu dojrzałam Urban Outfitters , no myślałam, że mnie coś trafi. Żałuję, że nie mogłam tam choć na chwilę wpaść :( no i jeszcze "targ" nietarg z rzeczami vintage ♥ (niestety też widziałam tylko zza szyby:().

 
sklepy,sklepy, sklepy , wszędzie sklepy ! 
 haha musiałam :D

*wyłączam możliwość komentowania tego posta