11 February 2013

today's b&w photos

Hej, napisałabym już wcześniej, ale męczę się z jednym programem do konwertowania plików, jeśli się uda, to w następnym poście będzie mini niespodzianka z czymś czego jeszcze tu nie było ^^ ale póki co nie zdradzam.

Dziś wpadłam do Oli, obejrzałyśmy resztę zdjęć ze studniówki i jeszcze jakieś z gimnazjum(chyba wolałabym tego nie widzieć, ale już za późno :D). Trochę zdjęć z dzisiaj - wszystkie w wersji czarno-białej :o , dawno tu tego nie było.



 
i wciąż zmęczona po studniówce ^^ hahaha

Do potem!

48 comments:

  1. kinderki<3 kto nie lubi kinderków <3

    ReplyDelete
  2. ale ladne zdjęcia ;D
    no ja sie nie dziwię, że zmęczona wciąż :D ja spałam jak zabita wczoraj cały dzień i dziś noc ;D

    ReplyDelete
  3. moja studniówka była mega nieudana, też jest co wspominać :D

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia, bardzo pozytywne! Ja po swojej studniówce, która przypadała w piątek, doszłam do siebie dopiero w niedzielę:)

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia ;)

    Całusy, Aria ♥

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia <3
    Fajne fotki :)

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i polubienia mojego fanpage ;)

    ReplyDelete
  8. ja po woodstocku odsypiałam z trzy dni :) także regeneruj się mała!

    ReplyDelete
  9. mrau na tym waszym wspólnym zdjęciu to na pierwszy rzut oka wyglądacie na siostry!; *

    ReplyDelete
  10. ale super zdjęcia. kocham Kinderki <3

    ReplyDelete
  11. piękne ;) aż tak zabawa Cię zmęczyła? ;p

    ReplyDelete
  12. Czekam w takim razie na niespodziankę :)
    Uwielbiam takie babskie spotkania.

    ReplyDelete
  13. Cieszę się, że studniówka się udała ;) Wypocznij po tej zabawie wreszcie! ;D

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia , czekam na tą niespodziankę ;*
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. No nie dziwię się, że zmęczona po studniówce dalej;D

    ReplyDelete
  16. To wspólne zdjęcie jest takie ładne :)

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia ;D Czyżby filmik się szykował? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh, no zgadłaś:) ale męczę się z jego montowaniem, więc nie wiem czy wypali :(

      Delete
  18. Mniam Kinder ! <3 Odpoczywaj póki możesz !

    ReplyDelete
  19. Zjadłabym Kinderki teraz ^^

    ReplyDelete
  20. Balujesz na tych studniówkach balujesz! :D

    ReplyDelete
  21. to chyba dobrze,ze zmęczona po studniówce:) znaczy było super!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. ODPOCZYWAJ ! ♥

    ReplyDelete
  23. kinderki dawno nie jadłam ;d
    odpoczywaj

    ReplyDelete
  24. uwielbiam czarno białe zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam Kinder ♥ Odpoczywaj, żebyś mogła dodawać posty na bloga :)

    ReplyDelete
  26. jak ja dawno nie jadłam konder !!! ♥
    Odpoczywaj !!! ;D
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. no to czekam na ten post.:D

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia;*
    Czekam na niespodziankę;*

    ReplyDelete
  29. Ciekawe coś to wymyśliła fajnego... Nie mogę się doczekać :)

    Odpoczywaj, odpoczywaj.

    ReplyDelete
  30. Ja sie bawiłyście na studniówce?:)

    ReplyDelete
  31. hahaha ostatnia fotka miażdży xd ale ta wspólna nawet niezła jest, co dziwne ;**

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)