13 February 2013

chocolate-coconut muffin

Wkręciłam się w pieczenie i ozdabianie babeczek, hehe chyba minęłam się z powołaniem idąc do liceum, bo śmiało mogłam iść na cukiernika ^^ nie no żartuję :D.

Tym razem nieco "cięższa" babeczka, bo czekoladowa z nadzieniem kokosowym i musem czekoladowym na wierzch. Nieskromnie przyznam, że chyba najlepiej z tych wszystkich mi wyszły ;





Takie połączenie mi spasowało, bo jestem fanką kokosu, no może teraz już mniejszą jak kiedyś, ale nadal. Babeczki mogłabym piec bez końca, serio. Zwlaszcza to zdobienie sprawia mi wielką frajdę :)

77 comments:

  1. O jeju podziwiam cię.Mi się nawet nie chce sobie coś do jedzenia zrobić, a co dopiero tyle babeczek ;)

    ReplyDelete
  2. Haha, ja właśnie wcinam czekoladowe babeczki :D

    ReplyDelete
  3. jakie ładne babeczki, daj jedną:D

    ReplyDelete
  4. świetnie wyglądają i pewnie świetnie smakują :D
    narobiłaś smaka c;

    ReplyDelete
  5. Ciasta wychodzą mi zazwyczaj zawsze :)
    ale babeczki i ciasteczka NIGDY. no kurde ja nie wiem o co chodzi haha:) nigdy mi nie wychodzą

    ReplyDelete
  6. Pysznie wyglądają i pewnie jeszcze lepiej smakują :) Też uwielbiam piec babeczki

    ReplyDelete
  7. Ty sama takie zrobiłaś?:O to ja na prawdę jestem sierota w kuchni :)

    ReplyDelete
  8. Przed chwilą jadłam, a gdy zobaczyłam te Twoje babeczki, to zaczęło mi burczeć w brzuchu :D mniam!

    ReplyDelete
  9. mogę wpaść na chociaż jedną babeczkę? :>

    ReplyDelete
  10. łooo zarabiste ! :D mega smacznie ;D

    ReplyDelete
  11. Jakie śliczne! Jestem głodna ;C

    ReplyDelete
  12. Wow, przepięknie wykonane babeczki, a i pewnie smakują genialnie! Czy ja przeoczyłam gdzieś przepis na Twoim blogu? Bo chętnie bym takie zrobiła:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie jeszcze nie było, ale może dodam, bo faktycznie sporo osób już pisało poprzednim razem żebym dodała:)

      Delete
  13. Chyba niedługo zabiorę się na przygotowanie takich babeczek ,zwłaszcza że teraz mam ferie i duuużo czasu wolnego ;) Co do kokosu to też go uwielbiam ;D

    ReplyDelete
  14. Coś nas łaczy ;) Też uwielbiam piec i zdobić babeczki (:

    ReplyDelete
  15. Ale narobiła smaka.
    Wyglądają smakowicie *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. O! faktycznie. Nie zwróciłam wcześniej uwagi ^^

      Delete
  16. Te babeczki wyglądają bardzo apetycznie!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  17. ojeju, kolejne babeczki, które z chęcią bym zjadła. muszę takie koniecznie zrobić. <3

    ReplyDelete
  18. Omnomnomn ^^
    Ja nie umiem takich robić ;c

    ReplyDelete
  19. Śliczne, wyglądają przepysznie, sama bym chętnie zrobiła :)

    ReplyDelete
  20. Omnomniom <3 przepis poproszę!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądają :)
    Ja chyba bym nie zrobiła takich ślicznych babeczek ;p

    ReplyDelete
  22. O matko jak pysznie wyglądają! Chętnie bym takie schrupała:)

    ReplyDelete
  23. czekoladowe to moje ulubione :) nadzienie gotowe miałas (z torebki) ? :)

    ReplyDelete
  24. Ja ostatnio też odkryłam w sobie powołanie do robienia babeczek :D Wcześniej robiłam muffinki, a dzisiaj zrobiłam zwykłe z czekoladową polewą i wiórkami :)

    ReplyDelete
  25. Ale to smakowicie wygląda! Mmm! :)

    ReplyDelete
  26. Mniam, ale smakowicie wyglądają ;)

    ReplyDelete
  27. Omnomnonomnom wyglądają przepysznie! Daj trochę! :))))

    ReplyDelete
  28. Cudnie wyglądają! Lepiej niż zrobione przez niejednego cukiernika :D

    ReplyDelete
  29. ależ cudowne! :)

    ReplyDelete
  30. Zazdroszczę ci tego talentu kucharskiego. Kochana, minęłaś się chyba z tym powołaniem...

    ReplyDelete
  31. uwielbiam babeczki <3 a te wyglądają świetnie fajnie też by wyglądały oproszone kakao tak trochę :)
    p.s jeśli to nie problem przesłałabyś mi przepis na: anitaxm@wp.pl
    ? :)

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam takie babeczki! I kokosowe smaki...Ależ narobiłaś mi apetytu...Piecz, skoro sprawia Ci to przyjemność:) Może kiedyś założysz własną cukiernię...a ja z chęcią zostanę jej klientką:)

    ReplyDelete
  33. O bosze jaka słodka pyszność <33

    ReplyDelete
  34. ale pysznie wyglądają! sama bym chętnie takie zjadła!

    ReplyDelete
  35. Nie dość, że pięknie wyglądają, to jeszcze na pewno dobre! Mniam:D

    ReplyDelete
  36. ale smakowicie wygladają;)
    pozdrawiam P

    ReplyDelete
  37. ale mam na nie smaka *.*
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  38. Ojeju, ale smakowite! *.* Wyglądają niesamowicie, niestety ja w kuchni to jakaś pomyłka. ;D

    ReplyDelete
  39. Pucha!:) Świetnie wyglądają!:) Ja też uwielbiam z kokosem;p

    ReplyDelete
  40. Mniem.. Super sweter w azteckie wzory..:D Zapraszam do mnie..:D Obserwujemy..?♥

    ReplyDelete
  41. Wygladaja pysznie i bardzo estetycznie. Masz reke do dekoracji.

    ReplyDelete
  42. pyszne były <3 "więcej takich babeczek" hahah :D :*

    ReplyDelete
  43. A mogłabyś dać na nie przepis?:)

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)