28 November 2012

bazowe ciuchy

Hej!
Jak przyszłam do domu miałam zapał do napisania tutaj posta, jak to zwykle po szkole, ale jedna sytuacja sprawiła, że kompletnie mi się odechciało :/ także trochę to wszystko może być nieskładne-uprzedzam ...

Generalnie to chciałam dziś pokazać, że jeśli mamy w swojej szafie "bazowe" ubrania-czyli takie podstawowe i dość zwyczajne, to w łatwy sposób możemy je łączyć na setki sposobów, przez co nie potrzebujemy szafy przeróżnych ciuchów, a wystarczy trochę wyobraźni i kreatywności by z tych samych ubrań stworzyć coś zupełnie innego. Dzisiaj nie miałam rano wiele czasu do namysłu, bo akurat szłam na 8 do szkoły, więc raczej dość szybko wzięłam rzeczy, które już tu pokazywałam, jednak nie w tym zestawie. Dodam ,że dziś jest naprawdę ciepło , jedyne utrudnienie to ten wiatr :o
Dziś:

sweter-sh, koszula,spódnica-H&M, wisiorek-House
 
Dla mnie bazowymi ciuchami są przede wszystkim spódnice, jeansowa koszula i w sumie takie "podstawowe" wersje ubrań! Póki co idę, na razie :)

46 comments:

  1. świetnie ;)
    ja najlepiej czuję się w takich "bazowych" ubraniach, bez żadnych udziwnień ;D

    ReplyDelete
  2. fajnie wygląda zestawienie bordowego z jeansem. :D

    ReplyDelete
  3. Jak mi się podobają takie proste stylizacje. Wyglądasz naprawdę fantastycznie!:)

    ReplyDelete
  4. podoba mi sie, ale czy kiedyś coś mi sie nei podobało u ciebie ? nie :) heheheh, jesteś dla mnie inspiracją . !

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mi miło w takim razie, dziękuję!!:)

      Delete
  5. nie tyle lubię, co jestem konsultantką, więc taniej mam, to zamawiam ;p próbuję i testuję, niektóre produkty okazały się świetne, więc używam ;)

    ReplyDelete
  6. fajne połączenie sweterka i jeansowej koszuli.;D

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładną masz tą spódniczkę ^^

    ReplyDelete
  8. w mojej szafie jest kilka bazowych ubrań, ale i tak ciągle mam ich za mało:)

    ReplyDelete
  9. o, to ten wisiorek :) lubię jeansowe koszule.

    ReplyDelete
  10. spódnicę już widziałam wcześniej i strasznie mi się podobała ;) a koszula jest na prawdę rewelacyjna :)w bazowe rzeczy warto inwestować ;)

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle ślicznie. U mnie cały dzień padało ale w sumie też było dość ciepło. ;D

    ReplyDelete
  12. Ładnie. Musiałabym się zaopatrzyć w taką koszulę :)

    ReplyDelete
  13. ale ładnie wyglądasz :) koszula + spódnica = genialne połączenie :)

    ReplyDelete
  14. ja też mam takie bazowe ubrania, w sumie podobne do Twoich ;d

    ReplyDelete
  15. taak koszula jeansowa na pewno bazą <3

    ReplyDelete
  16. zestawik mi sie w calosci podoba. Caly czas uwielbiam twoj naszyjnik :D

    ReplyDelete
  17. fajna stylizacja! :D
    chcę kupić jeansową koszulę, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć. :)

    ReplyDelete
  18. ano bo to nie jest jakiś popularny film :P

    ReplyDelete
  19. Kurcze no strasznie widzi mi się ta spódniczka .. ale podejrzewam że już jej nie znajdę ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej nie :( dawno ją już kupowałam ..

      Delete
  20. ładna koszula :)

    ReplyDelete
  21. jeansowa koszula zawsze IN :)

    zapraszamy rowniez do siebie! :)

    ReplyDelete
  22. Tak też mam swoje bazowe ciuszki i często wykorzystuje je w codziennych outfitach, miłego wieczoru :)

    ReplyDelete
  23. U mnie właśnie wręcz przeciwnie jest zimno i pada deszcz ;/

    ReplyDelete
  24. Bardzo mi się podoba ten zestaw! Uwielbiam jeansowe koszule i właśnie takie spódniczki;)
    F.

    ReplyDelete
  25. świetnie wyglądasz, piękna spódniczka ♥

    ReplyDelete
  26. swietny blog ! :)

    cerisieer.blogspot.be

    ReplyDelete
  27. też bym chciała tak zestawiać ciuchy *.* ;)

    ReplyDelete
  28. fajnie to wygląda :) choć ja nie jestem zbytnio przekonana do łączenia dżinsowych koszul z jakimiś sweterkami itp. ;p

    ReplyDelete
  29. świetny zestaw ;D a takie koszule wprost kocham !

    ReplyDelete
  30. jak ja kocham takie koszule < 3

    ReplyDelete
  31. Twój blog jest jednym z niewielu, które na prawdę uwielbiam :) jesteś świetna, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  32. Piękna ta koszula! :)

    Obserwuję

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)