11 August 2012

pierwszy taki dzień

Hej, dzisiejszy dzień wykorzystałam w pełni na plaży! Tak jak pisałam po 15 wróciłam na plażę i dopiero teraz przyszłam do domu. Po raz pierwszy podczas tego wyjazdu pogoda dopisała(głównie popołudniu) więc zdołałam się opalić i przede wszystkim można była rozebrać się do stroju-no wreszcie ! ;


oj słoneczko przygrzało i dobrze, w końcu o to chodzi podczas wakacji ^^

A jak już przed 19 zaczęłam się zbierać to na plaży było niemalże pusto , schodzili się ludzie już na zachód (nie za wcześnie ;o ?). Czuje, że ten dzień wykorzystałam w pełni, szkoda że nie udało mi się popływać, ale jutro mam nadzieję, że to nadrobie !


Późnym wieczorem jeszcze tu zajrzę :)

12 comments:

  1. Dobrze że w końcu Wam pogoda dopisała :)
    Ładny masz strój ^^

    ReplyDelete
  2. a ty jak zwykle ślicznie wyglądasz : )

    ReplyDelete
  3. dobrze że chociaż dzisiaj udała Ci się pogoda ;)

    ReplyDelete
  4. tęsknie za wylegiwaniem się nad morzem! życzę udanych wakacji, no cóż już niestety tylko ich połowy.

    ♥ http://florencece.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  5. Fajne zdjęcia : ) A ja marzyłam w te wakacje o dniu nic nie robienia nad morzem : ))

    ReplyDelete
  6. Fajnie że w końcu udało ci się poopalać :) Oby było więcej tego słońca !

    ReplyDelete
  7. Ładne zdjęcia. ;) Ja chcę nad morze! I na plażę!
    U mnie ostatnio ciągle zimno, deszcz, wiatr, rzadziej burze. Mam dosyć!

    Pozdrawiam i zapraszam. [Zlodziej-Mysli.blogspot.com}

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)