6 August 2012

groźnie

Tak jak wcześniej pisałam byłam na plaży, koło 12 albo trochę przed zrobiło się naprawdę groźnie! Niebo z sekundy na sekunde strasznie się zmieniało, wyglądało to naprawdę nieciekawie, choć dla mnie dobrze-bo można było porobić trochę zdjęć i pobawić się w ich obróbce ! Jeśli już o tym mowa, to we wcześniejszych komentarzach do wczorajszego postu dostałam jeden anonimowy z pytaniem o fotki przerobione w technice HDR Poniżej kilka zdjęć, ale wierzcie mi że i bez obróbki i na żywo wyglądało to dużo straszniej ;o


w rzeczywistości niebo też wydawało się "oddzielone" od siebie kolorami ;o 


pod sam koniec, te chmury mnie przeraziły, ale przeczekałam , chwilę potem wyszło piękne słońce ! 

Przy okazji, co powiecie na takie duże rozmiary zdjęć ? Przesada czy lepsze niż zwykle :) ?

25 comments:

  1. piękne zdjęcia, takie rozmiary są dużo lepsze :)

    ReplyDelete
  2. o matko *.*
    ale mega zdjęcia
    megato musiało wyglądać *.*

    ReplyDelete
  3. na tym drugim zdjęciu niebo faktycznie wygląda przerażająco :O mi pasuje i taki, i taki rozmiar zdjęć, więc jak wolisz :)

    ReplyDelete
  4. ojj ale super zdjęcia zrobiłaś ... masakra groźnie

    ReplyDelete
  5. 2 zdjecie wyglada jak tsunami

    ReplyDelete
  6. mysle ze takie rozmiary sa okej a zdjecia na prawde piekne ;)

    ReplyDelete
  7. U mnie teraz jest groźnie :/ ta pogoda, eh...

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjecia ;o
    przy dobrym treningu nie masz prawa się zabić,dobrze wykonany półsiad i uda przystosowane do trzymania się nad siodłem(to się poprawia z każdym treningiem) dają efekt np-wygranych zawodów :P jednak źle wykonany prowadzi do wyjścia przed siodło co sprawia,że ląduje się na ziemii:D

    ReplyDelete
  9. na prawde to wygladalo gronie ;o

    ReplyDelete
  10. ten rozmiar jest duzo lepszy :)
    zdjecia sa super, wyszly nieziemsko <3

    ReplyDelete
  11. Bardzo podoba mi się rozmiar nie zmniejszaj !:)

    ReplyDelete
  12. such an awesome place where it is..?

    ReplyDelete
  13. Świetne są te chmury :)

    ReplyDelete
  14. uhuhuh! faktycznie było groźnie! ;o

    te rozmiary zdjęć są odpowiednie ;).

    ReplyDelete
  15. rzeczywiście wygląda przerażająco ;)
    a takie rozmiary zdjęć - idealne!

    ReplyDelete
  16. jaa :o chyba nigdy nie widziałam takich chmur jak na drugim zdjęciu :o

    ReplyDelete
  17. 2 i 4 zdjęcie <3
    Moim zdaniem taki rozmiar jest świetny :)

    ReplyDelete
  18. niebo groźne ale bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do mnie :>

    ReplyDelete
  19. Te 3 ostatnie zdjęcia są przerażające, ale świetne! *.*

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)