29 July 2012

spokojna niedziela

Hej!
Właściwie całe przedpołudnie aż do teraz spędziłam na zewnątrz nie robiąc nic szczególnego jedynie leżąc na leżaku a mam niesamowicie dobry humor i co dziwne nie wiem czym jest to spowodowane ^^ chyba myślą, że za tydzień o tym czasie powinnam właśnie dojeżdzać nad morze-mam nadzieję, że wypali!
Odpoczywając udało mi się "złapać" motylka, nieco innego i mniej spotykanego  ;

dzisiejsze chmury od rana szybko się zmieniały i były niepewne, właśnie chwilę temu strasznie się u mnie rozlało, więc ewakuowałam się do domu ^^


a Wy jak spędzacie tą niedziele ? Miłej reszty dnia :)

30 comments:

  1. ja też leniwie spędzam niedziele ;)

    ReplyDelete
  2. Ooo wyjeżdżasz nad morze! Zazdrościmy! Morze jest takie piękne! Baw się tam dobrze i zrób dużo zdjęć! :)

    Jaki piękny motylek! <3
    Wow! Zrobiłaś piękne zdjęcia! A Niebo jest niesamowite! <3

    A my się niestety nudzimy :( Miejmy nadzieję, że to szybko się zmieni!

    Buziaki :*
    P.S. Jaki Ty masz wspaniały nagłówek! :)

    ReplyDelete
  3. w niedziele zazwyczaj się leniuchuje :)

    ReplyDelete
  4. rozlało? u mnie 40 stopni -.-

    ReplyDelete
  5. a u mnie wciąż ani kropli deszczu :o

    ReplyDelete
  6. ja dzisiaj byłam nad jeziorem, żeby w końcu się opalić :) ale też w momencie pojawiły się takie chmury i trzeba było się szybko ewakuować :) na szczęście zdążyłam i akurat jak wsiadłam do samochodu to lunęło :D

    ReplyDelete
  7. śliczne są te zdjęcia! ;3

    ReplyDelete
  8. jakie ładne ZDJECIA!
    u mnie dzisiaj z 5 razy już padało :(
    a chciałam iść na spacer..

    ReplyDelete
  9. Piękny motylek :)]
    Ja cały dzień kiszę się w pokoju i na przemian ogląda Plotkarę i czytam książkę :)

    ReplyDelete
  10. U mnie na zmianę pada i jest słońce, co trochę pokrzyżowało mi plany :(

    ReplyDelete
  11. ah cudowne chmury , też ostatnio robie ciągle zdjęcia bo są genialne :) No a niedzielę spędziłam z przyjaciółmi :)

    ReplyDelete
  12. ja tez 20 zł:)
    śliczny motyl!

    ReplyDelete
  13. Totalny leżing ^^

    Czytałam, czytałam. Tyle, że wieczorem wydaje się być równie ciepło, co w dzień, bo ziemia jeszcze jest nagrzana po całym dniu - dla mnie to gorąco. Gdzieś tak do 2 w nocy :)

    ReplyDelete
  14. spokojna niedziela, pół dnia na działce a teraz szykuję się na krótką wycieczkę rowerową :))

    ReplyDelete
  15. Ja byłam nad jeziorem i burza nas stamtąd wygnała :P Miałam podobną pogodę jak u Ciebie:*

    ReplyDelete
  16. ech, jak ja nie lubię niedziel...

    ReplyDelete
  17. a ja piękną niedzielę spędziłam w pracy, właśnie doczłapałam do domu : D

    ReplyDelete
  18. śliczne zdjęcia :) Ja dzisiaj siedzę w domu i czytam książkę :)

    ReplyDelete
  19. hm, moja niedziela spędzona przy telewizorze :D gdybym lubiła piwo na pewno bym je teraz popijała :)

    ReplyDelete
  20. piękny ten motyl :)

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę pierwszego zdjęcia...

    ReplyDelete
  22. jak spędziłam niedzielę? pakowałam się! :)
    rzeczywiście uroczy motylek, takiego chyba jeszcze ani razu nie widziałam, ewentualnie ujrzałam lecz nie zdawałam sobie sprawy że go widziałam XD

    ReplyDelete
  23. 1 zdjecie ;o !

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)