22 September 2011

zimno, coraz zimniej!

Dobry wieczór!
Jutro mamy pierwszy dzień astronomicznej jesieni, robi sie coraz zimniej i pewnie za niedługo będę musiała wyciągnąc swoje hm-owskie nauszniczki ^^ bardzo je lubie, bo grzeją mi uszy, a nie ma koniecznosci zakladania czapki .W h&m znalazlam dzis emu z poprzedniej notki <click> musze je w njablizszym czasie zakupic! A teraz pokaże pare par nauszników, może i Wam sie spodobaja i zakupicie takie na zime ? :)
klasyczne


a ja mam te po lewej !


a Wy macie juz takie / planujecie zakupic ?
Zapraszam do czytania poprzednich postów :> 

20 comments:

  1. ja mam takie jak te pierwsze, czarne takie mega puchate. ^^ uwielbiam je!

    ReplyDelete
  2. też mam nauszniki, czarne, możliwe ża takie same jak ty :)


    zapraszam, nowa notka z "litam"

    ReplyDelete
  3. ja mam nauszniki w kurewsko różowym kolorze :D

    ReplyDelete
  4. ale słitaśne :D:D:D
    zapraszam jest nowa notka

    ReplyDelete
  5. ja też mam te z hm ale mnie wkurza to ze się składają. są dobre do schowania ale na glowe wolalabym takie na sztywnym pałąku :)

    ReplyDelete
  6. ja chyba się zdecyduję :]
    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  7. jesień...zima nie przypominaj JA CHCĘ LATO <3
    Mam prośbę jestem początkującym "fotografem" jeśli mogłabyś wejść na mojego bloga i pooceniać moje zdj w komentarzu byłabym wdzięczna, zależy mi na opinii ludzi, czy dalej się rozwijać. *:

    ReplyDelete
  8. muszę sobie takie zakupić, genialne są :)

    ReplyDelete
  9. Ojej jakie fajne ; d

    ReplyDelete
  10. a ja czekałam na te zimno ;) pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  11. wolę jednak czapke :)
    zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  12. Mi podobają się ale nie chcę takich ;p Lubię jak ktoś je ma .

    ReplyDelete
  13. Fajne nauszniki ;*

    Nie lubię zimna.... ;(


    Pozdrawiam...

    ReplyDelete
  14. mi się Emu podobają tylko po prostu nie zbyt mogę je nosić:)

    ReplyDelete
  15. ja nie lubię nauszników , ponieważ mi się nie podobaja . ale emo mam zamiar kupić :)

    ReplyDelete
  16. zastanawiam się czy nie kupić sobie takich na zimę ;)

    ReplyDelete

Here you can share your opinions about blog :)